Borsbeek, 10 juli 2020 - Brico blijft bestaande winkels renoveren om Brico klanten zo nog beter van dienst te kunnen zijn. Na enkele succesvolle heropeningen in Franstalig België, is Brico Borsbeek dit keer aan de beurt. Op 10 juli opent de vernieuwde Brico winkel van 7000 vierkante meter haar deuren voor het publiek.

Een herinrichting van de ruimte

Brico Borsbeek biedt vanaf nu het grootste aanbod van de streek in tuin- en evenementenartikelen. Dankzij de recente renovatie profiteren klanten van enkele veranderingen die de winkel handiger en aantrekkelijker, maar ook een stuk ruimer in aanbod maken. De ruimte is uitgebreid met meer dan 1250 vierkante meter overdekking, wat de totale oppervlakte op ruim 7000 vierkante meter brengt. Binnen die ruimte zijn voornamelijk de technische afdelingen, maar ook afdelingen zoals parket, hout en verf dubbel in aanbod gestegen. Ook de afdeling decoratie bevat een nieuw concept met vloer- en wandbekleding, vensterdecoratie en verlichting.

Uitgebreide diensten

Brico voorziet in de nieuwe winkel daarnaast een nog uitgebreidere dienstverlening met onder andere een sleutel- en nummerplatenmakelarij, maar ook zelfscanopties en de mogelijkheid om online te winkelen voor het gehele assortiment Brico Group-producten en deze thuis of in de winkel te laten bezorgen. De bestaande diensten blijven uiteraard aanwezig, zoals het gratis versnijden van glas en hout, de verhuurdienst, bestellingen van wisselstukken en opleidingen in het Makers Atelier. Ook de Brico-kaart geeft nog steeds de gekende voordelen zoals het gratis gebruik van de Brico-camionettes. Filiaalmanager Luc Brys vertelt trots: “We zijn blij dat we na deze uitdagende periode eindelijk de deuren mogen openzwieren en onze vertrouwde klanten kunnen ontvangen in de nieuwe winkel. We zijn benieuwd naar hun reacties en hebben met het hele team hard gewerkt om er iets moois van te maken.”

De opening van het vernieuwde Brico filiaal start met 4 dolle dagen waarbij winkelgasten dankzij hun Brico-kaart 20 procent korting genieten op het hele assortiment. De 4-daagse loopt van 10 tot 13 juli 2020.