Tuinmagazine 2016 - Ontdek het hier of vraag je exemplaar in je dichtstbijzijnde Brico-winkel!
Sluiten

Een artikel of bestelling retourneren

Heb je iets gekocht bij ons, maar ben je niet helemaal tevreden of is het artikel stuk of beschadigd geleverd? Dan kun je het artikel bij ons retourneren.
Wij willen het zo éénvoudig mogelijk voor je maken. Daarom vind je op deze pagina alle informatie over het retourproces bij Brico.

Het retourproces hangt af van de manier waarop je het artikel gekocht hebt. Heb je het in de winkel gekocht? Dan kan je het product weer terugbrengen naar één van onze Brico-winkels, maar heb je het product online gekocht dan ziet het retourproces er iets anders uit. Bij je bestelling wordt aangegeven of het product geleverd wordt door Brico (Maxeda Logistics Center) of door een externe leverancier.

Artikel in de winkel gekocht

  • Dan kun je je goederen met kassabon terugbrengen naar de winkel.
  • Breng de goederen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd terug binnen de 30 dagen.
  • U krijgt dan het volledige aankoopbedrag van ons terug.
  • In bepaalde gevallen gelden er afwijkende voorwaarden voor het retourneren van artikelen, je word hiervan op de hoogte gebracht vooraf aan je aankoop.

 

Klik en haal af bestelling via Reserve & Go

  • Dan kun je je goederen met kassabon terugbrengen naar de winkel.
  • Breng de goederen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd terug binnen de 30 dagen.
  • U krijgt dan het volledige aankoopbedrag van ons terug.
  • In bepaalde gevallen gelden er afwijkende voorwaarden voor het retourneren van artikelen, je word hiervan op de hoogte gebracht vooraf aan je aankoop.

Bekijk hier alle details over het retourneren of annuleren van Reserve & Go bestellingen

Thuislevering door Brico

  • Je hebt steeds de kans om je aankoop binnen de 14 dagen terug te sturen.
  • Leveringskosten worden niet terugbetaald.
  • Breng je goederen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd met kassabon terug naar één van onze Brico-winkels.
  • Product laten ophalen: neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.

Bekijk hier alle details over het retourneren of annuleren van artikelen die werden thuisgeleverd door Brico.

Thuislevering door externe leverancier

  • Je hebt steeds de kans om je aankoop binnen de 14 dagen terug te sturen.
  • Leveringskosten worden niet terugbetaald.
  • Je mag je product per post retourneren en zelf inpakken (ex : PostNL, bpost,...).
  • In sommige gevallen komt de leverancier de bestelling terug halen. Neem hiervoor steeds contact op met onze klantenservice voor meer informatie. Zij voorzien je van retourinstructies met betrekking tot de leverancier van jouw bestelling. 
  • De retourvoorwaarden en retourkosten per leverancier vind je op de leverancierspagina. Je kunt deze vinden door te klikken op de naam van de leverancier.

 

Contactgegevens klantenservice

Heb je toch nog vragen over het retourneren van je product? Neem dan contact op met onze klantenservice:

Telefoonnummer: 0800 12 230 (gratis nummer)Onze klantenservice staat voor je klaar:
Alle dagen van maandag t/m zaterdag van 8u tot 22u.
E-mail: Brico.KlantenServiceClientele[at]brico.be