Diepenbeek, 12 augustus 2022 – Brico opent vandaag de vernieuwde winkel in Diepenbeek. Met deze make-over beantwoordt Brico volledig aan de noden van de moderne doe-het-zelver. De nieuwe winkel is vanaf vrijdag 12 augustus geopend voor het grote publiek.

Dankzij de heropening blijft Brico bouwen aan haar imago van grootste netwerk aan doe-het-zelf-zaken in België. Met enkele veranderingen en innovaties, implementeert Brico haar laatste nieuwe concept.

Nieuw concept

De winkel in Diepenbeek krijgt een nieuwe look and feel. Een make-over die het DIY winkelen niet enkel noodzakelijk maakt, maar ook vooral een aangename ervaring. Want Brico stelt graag de klant centraal. Afdelingen Tuin, Sanitair, Hout en Verlichting breiden uit. De klant krijgt ook de mogelijkheid om meer aan decoratieshoppen te doen voor thuis. Wie materiaal koopt bij Brico en in het bezit is van een klantenkaart, kan gratis beroep doen op een bestelwagen om de goederen te vervoeren. Naast het kopen van producten, kan er vanaf nu ook professioneel materiaal worden gehuurd.

2.000 vierkante meter binnen en 200 vierkante meter buiten

Het assortiment werd uitgebreid, vooral in de afdelingen Tuin, Sanitair, Hout en Verlichting. Daarnaast is er veel aandacht voor de look & feel van de winkel en de afdelingen specifiek om het aanbod duidelijker en aantrekkelijker te presenteren. We zijn blij dat we onze deuren kunnen openzwieren en onze vertrouwde klanten mogen ontvangen in de vernieuwde winkel. We zijn benieuwd naar de reacties en hebben met het hele team hard gewerkt om er iets moois van te maken.” ligt filiaalmanager Kevin Haesen toe.

De heropening van de winkel vindt plaats op vrijdag 12 augustus 2022.

Openingsuren: Van 8u30 tot 19u en vanaf nu ook open op zondag tot 13u.

Adres: Wijkstraat 37, 3590 Diepenbeek