Newsletter e-shop Promoties en acties Tuinliefhebber Bouwliefhebber Diensten version FR
      Forum Tips en kneepjes Bricofiches Winkels    
Tuin
Decoratie
Gereedschap
Opberging
Ijzerwaren
Hout
Bouw
Sanitair
Elektriciteit

Forum

Gereedschap

Een vraag stellen >>

1-5/67  Volgende  Laatste 

Ik wil een plafond in een woonkamer vernieuwen waar rokers wonen. Ik zoek dus een verf dat makkelijk afwasbaar is en niet totaal vergeeld. Welke verf is het meest geschikt ? Anderzijds dacht ik ook aan een plafondtegel (50x50cm) van polystyreen met een laagje pvc dat tegen het plafond wordt gekleefd en dus makkelijk afwasbaar is. Waar kan ik die tegels vinden ? (Jean Christiaens - 24/05/2013)
  Antwoorden
Weet er soms iemand waar ik het product kan kopen voor het reinigen van zonnepanelen ? (christ monte - 16/10/2011)
  Antwoorden
Opletten met reinigen van zachte doorzichtige panelen normaal reinigen zonnepanelen zichzelf door de regen, gebruik in geen geval een borstel. Raadpleeg uw leverancier voor eventuele producten die in aanmerking komen om een zachte reinigingsmethode toe te passen, ben je niet voorzichtig loop je het risico dat de panelen mat worden wat de werking sterk gaat verminderen. (Mattheus Guido - 08/11/2011)
  Antwoorden
Met welk gereedschap kan ik het best uit een grote plaat "polystyreen glashelder" van 2,3 mm dikte, stukken met een bepaalde afmeting en een bepaalde vorm krijgen ? (gustaaf hendrickx - 21/09/2010)
  Antwoorden
Probeer eens met een kleine slijpschijf best een diamant schijfje erop. (Mattheus Guido - 20/12/2010)
  Antwoorden
Ik zou in een massieve houten muur van 6 cm dikte ronde inbouwdoosjes moeten plaatsen voor elektriciteit. Ik mag niet gewoon door de muur boren, maar moet een uitholling van 5 cm diepte bekomen. Met welk gereedschap kan dit ? (Andy Van den Acker - 16/02/2010)
  Antwoorden
Met een klokboor zal dat zeker NIET lukken. Ge kunt wel boren tot op 5 cm diepte, maar nadien het hout weghalen zal nooit lukken zonder de resterende cm ook te beschadigen. Blijft over : "uitfrezen" . Hierbij stelt het probleem zich om een frees te vinden van voldoende diameter (anders een kleinere frees gebruiken en steeds opnieuw frezen binnen de globale diameter). Het beste zou nog zijn de combinatie van de twee. (Michel FRANCOIS - 17/02/2010)
  Antwoorden
Hoe kan ik tapy-plein die goed gelijmd is verwijderen ? (roger de cleer - 03/12/2009)
  Antwoorden
Je kan dit best met twee doen, een hoek lostrekken en dan een tweede persoon lossteken met een schop, niet te hard trekken want dan splitst de tapis plein en heb je twee keer werk. Als alles verwijderd is, indien nodig egaliseren. Soms komt hier veel zweet aan te pas, maar oplosmiddelen zijn zeer gevaarlijk daar deze zeer ontvlambaar zijn, wat kan leiden tot ontploffinsgevaar, zeer voorzichtig zijn moest je dat willen proberen ! (Mattheus Guido - 28/12/2009)
  Antwoorden

1-5/67  Volgende  Laatste 

- © Brico 2013 - all rights reserved - Alle prijzen vermeld op deze website zijn inclusief BTW en exclusief leveringskosten. -