|
Ik heb een leuk zwembad gekocht met een diameter van 4meter. Spijtig genoeg helt mijn tuin blijkbaar een beetje, echt niet veel maar genoeg om het zwembad niet volledig vol te krijgen. Aangezien het zwembad voor ons maar 2/3 maanden blijft staan dacht ik de tuin waterpas recht te zetten op de plek waar het zwembad moet komen met zand. Ik zou het eerst nat maken zodat het zeker goed blijft 'plakken'. Is dit een optie of weet er iemand al heel zeker dat dit niet zal houden ? Een terrasje moeten we niet aanleggen want dat hebben we al (niet breed genoeg voor het zwembad en de tuinmeubelen). (jessica moffroid - 16/05/2012) |
| |
|
Antwoorden |
|
|
Wat is de beste manier om wilgentakken aan de tuindraad vast te maken ? (Jan Remen - 14/04/2012) |
| |
|
Antwoorden |
|
|
 | Ze erdoor weven als ze niet te dik zijn... (Bjorn Vannecke - 05/05/2012) |
| |
|
Antwoorden |
|
|
Ik wil een stapelmuur bouwen met verschillende stenen. Kan iemand mij info hierover bezorgen? (gies beerten - 28/02/2012) |
| |
|
Antwoorden |
|
|
Ik heb een zak potgrond gekocht die ik in mijn tuinhuis heb liggen. Deze is tijdens de felle koudeperiode bevroren geweest. Is deze potgrond nog goed of moet ik hem weggooien ? (Serge G. - 17/02/2012) |
| |
|
Antwoorden |
|
|
 | Geen probleem. Eens deze ontdooid is, kun je deze nog perfect gebruiken. (Bjorn Vannecke - 29/02/2012) |
| |
|
Antwoorden |
|
|
Momenteel hebben we als terras beton. We zijn op zoek naar een tijdelijke (goedkope) oplossing om ons terras toch gezellig te maken. Graag tips welke planken/tegels gemakkelijk te plaatsen zijn. (AK Dejaeghere - 29/08/2011) |
| |
|
Antwoorden |
|
|
 | Houten terrastegels zijn een makkelijke, snelle oplossing. (brico burcht - 29/02/2012) |
| |
|
Antwoorden |
|
|
 | Leg er gewoon van die 50x50 of 100x100 houten tuintegels op en vijs rondom een lat die je met pluggen in het beton vastlegt, zodat je tuintegels op hun plaats blijven. (Bjorn Vannecke - 29/02/2012) |
| |
|
Antwoorden |
|
|
 | Houten terrastegels is de makkelijkste oplossing of terrasplanken gemonteerd op dragers. (brico burcht - 25/02/2012) |
| |
|
Antwoorden |
|